Thursday, January 26, 2017

Supplement pencegah gout yang menyakitkan.

APA ITU GOUT?

Gout adalah salah satu penyakit yg terjadi akibat terkumpul nya asid uric pada suatu tempat iaitu sendi pada badan kita dan ia akan menyebabkan berlakunya pembengkakan.


.

Asid uric

=======

Asid uric yang tidak digunakan dibuang nelalui proses dibuah pinggang dan dikeluarkan dari badan melalui proses perkumuhan . Akibat terlampau banyak asud uric dan tidak dibuang dari badan, maka terkumpullah asud uric itu pada sendi-sendi dlm bdn kita terutama nya pada sendi kaki,ibu jari kaki ,sendi tgn dan lutut..


Bagaimana supplement/makanan tambahan membantu masalah gout?
*

Shaklee mempunyai set gout yang membantu untuk mempertingkan kesihatan dan mengurangkan asid uric terkumpul didalam badan yang terdiri dari ;



🌿vivix 

- merupakan tonik anti radang yang membantu menyingkirkan asid uric didalam badan .


🌿omega guard

- merupakan antiradang yang membantu mengurangkan keradangan pada sendi dan bantu menyusutkan bengkak.

-membantu untuk.mengelakkan berlakunya inflammationpada sendi pesakit gout dan sebagai langkah berjaga-jaga sbln bengkak lebih teruk



🌿alfalfa

- membantu menyingkirkan toksin dalam badan . Asid uric merupakan salah satu toksin yg terkumpul didalam badan. Ia membantu tubuh mengeluarkan toksin dari dlm badan.


🌿performance drink

- membantu mempertingkatkan kualiti air didalam badan dan memastikan tubuh swntiasa mengandungi air bagi proses membuang toksin.

.

GOUT akan menganggu perjalanan kehidupan seharian jika tidak dibantu untuk pulih dari awal. Ia boleh melumpuhkan sendi pergerakan anggota tubuh badan dan boleh mengakibatkan pergerakan terganggu.


.

Bantu pulih gout dgn set gout ekslusif.

Untuk info lanjut hubungi;

❤Kak enan 01120757343❤

posted from Bloggeroid

No comments: