Wednesday, October 12, 2016

Kulit muka sekata sejak amalkan vivix.

assalamualaikum semua...

alhamdulillah Tini nak kongsi dengan semua testimoni pengguna yg amalkan vivix.

akak kita ni amalkan vivix untuk mantain kesihatan..alhamdulillah hasil bonusnya dia miliki kulit muka yg semakin cerah Dan sekata..

mari kita ikuti kisah kak zainah mokhtar ni..


[KULIT MUKA SEMAKIN CERAH SEKATA SELEPAS AMALKAN VIVIX]
.
Assalamualaikum
.
Nama saya Zainah Mukhtar. Saya pengguna dan juga pengedar vitamin Shaklee.
.
Saya dah makan hampir semua vitamin shaklee sejak 2 tahun lalu, ada 4-5 jenis yang belum. Vivix adalah yang terbaru saya cuba. Sebelum ni memang selalu tengok kawan-kawan dan pelanggan jer yang bercerita tentang keberkesanan vivix ni. Terdetik juga dalam hati, satu hari aku mesti cuba vivix.
.
Dipendekkan cerita, saya dapat sebotol vivix hasil daripada bermain kutu. Sebab vivix ni agak mahal untuk saya sebagai seorang surirumah, jadi nak cuba punya pasal main kutu vivix la.
.
Sebelum minum vivix saya memang dah amalkan vitamin2 lain juga seperti ESP, VITA C, VITA E, B COMP, OSTEMATRIX, GLA, ALFALFA dan beberapa lagi. Setiap hari memang ambil vitamin2 ni semua. Saya ambil untuk menjaga kesihatan dan untuk kecantikan.
.
Saya teruja sangat dengan vivix ni. Saya nak buat 'eksperimen' kat diri sendiri. Sebelum ni ramai dah cakap vivix ni best, vivix ni vivix tu, jadi tiba masa saya pula nak cuba.
.
Saya berhenti ambil vitamin2 yang lain kecuali ESP 3 hari sebelum minum vivix. Saya dengan ESP ni kawan baik, waktu sarapan mesti minum segelas ESP. Saya jarang ambil sarapan yang berat2, cukup segelas ESP untuk memberi saya rasa kenyang dan tenaga sehingga waktu makan tengahari.
.
Maka saya cuba vivix satu sudu kecil buat permulaan selama 3 hari. Selepas 3 hari saya ambil 1 sudu besar pula. Saya mula perasan ada perubahan bila saya tengok cermin selepas bangun tidur. Wow!! Sangat luarbiasa kesan vivix ni, kulit wajah saya nampak lembap dan pori2 terbuka dah berkurang. Lepas seminggu tona kulit dah nampak makin lebih sekata dan semakin cerah. Saya senyum sorang2 depan cermin, seronoknyaaa
.
Sekarang barulah saya percaya yang vivix ni betul2 memberi kesan untuk awet muda. Sebelum ni macam kurang percaya sebab tak cuba sendiri.
.
Saya memang takde pakai krim kecantikan. Krim malam NutriWhite yang saya pakai sebelum ni pun dah lama habis sebelum saya minum vivix.
.
Jadi saya sangat syorkan pada semua yang nak wajah awet muda tapi malas nak makan vitamin banyak2 atau nak tepek krim siang malam, elok sangat minum vivix 1 sudu sebelum tidur. Bangun pagi tengok cermin mesti senyum sorang2.


.
Orang kata tak kenal maka tak cinta. Tak cuba maka tak tahu. Begitulah dengan vivix, mesti kena cuba sendiri.
.
Itulah kesan vivix kepada saya. Terima kasih Shaklee, terima kasih Supermom Shaklee Story.
.
Promosi Oktober 2016
Sah sehingga 15 Oktober 2016 sahaja
Beli 1 Vivix πŸ†“ 1 Lecithin
Beli 2 Vivix πŸ†“ 1 Vitamin C
πŸ†“ lifetime membership
πŸ†“ postage/delivery
PM untuk harga promosi!
Call/SMS/WhatsApp: 01110757343

hubungi Tini untuk info lanjut ya..

#pengedarshakleeperlis
#kangar #perlis
#tsunamishaklee

posted from Bloggeroid

No comments: