Pages

Monday, April 25, 2016

Rahsia miliki kulit yang mulus ,putih dan gebu dengan set skincare shaklee..

assalamualaikum...

apa kahabar teman-teman...moga semua kalian didalam rahmat dan lindungan Allah s.w.t.
alhamdulillah syukur masih dapat bersama dan bernafas dimuka bumi Allah ini..
Image result for set nutriwhite shaklee
alhamdulillah hari ini saya nak kongsi info tentang salah 2 jenis produk didalam set skin care Shaklee iaitu make up remover dan gentle deep foaming cleanser.

kawan-kawan tau tak apa guna make up remover ni?
Kebiasaannya make-up remover diformulasi bagi membersihkan kekotoran di lapisan luar kulit. Langkah ini penting bagi memastikan kekotoran tidak menyumbat liang roma lalu menyebabkan masalah seperti jerawat dan bintik hitam.

Pencuci wajah pula akan membantu mengeluarkan kekotoran di lapisan dalam, dengan formulasi yang lebih halus, meresap jauh ke dalam liang roma.

Dua cara ini menyempurnakan pembersihan wajah harian, bagi mengekalkan kesegaran dan mengelakkan masalah kulit dalam jangka masa panjang.
Formulasi NutriWhite adalah dari bahan semulajadi yang bebas toksin, membantu membersihkan kotoran dan mengekalkan kecantikan wajah.


Antara kesan dari penggunaan Gentle Action makeup remover ni
  • Melicinkan, melembutkan dan menyerikan kulit anda
  • Tunas Pokok Bic bertindak lembut untuk menyingkirkan sel kulit mati dengan menyeluruh tanpa merosakkan kulit
  • Aloe menyegarkan dan menegangkan kulit
  • Rumusan ringan, tidak berminyak dengan aroma yang menyegarkan
manakala gentle deep foaming cleanser pula :
  • Membersihkan dan menyegarkan kulit
  • Rumpai laut menanggalkan kotoran, mengelupaskan sel-sel mati dan menegangkan kulit
  • Alga Hijau melembapkan kulit dan membersih hingga jauh ke dalam liang-liang kulit untuk menghapuskan toksin
  • Strawberi Begonia mencerahkan dan meratakan tona kulit
  • Lembut dan menyegarkan
semoga info serba ringkas ini dapat memberi manfaast untuk semua ye ddidalam memilih produk skincare yang sesuai dan selamat untuk kulit wajah kawan-kawan.

Saturday, April 9, 2016

Rahsia terbongkar Kekal cantik diusia emas.

Tahukah kawan-kawan kenapa vivix digelar tonik ajaib dan tonik anti penuaan?

Image result for vivix

Ini adalah kerana kandungan vivix  yang mempunyai 10x ganda Resveratrol.


Penyelidik di Universiti Harvard telah mengenal pasti sebatian resveratrol yang terdapat dalam anggur, wain merah, ekstrak wain merah dan knotweed Jepun (Polygonum Cuspidatum) sebagai antioksida. Ia melindungi daripada kerosakan sel dengan meningkatkan tahap nitrik oksida yang sihat dalam badan.
Image result for vivix



Shaklee sangat menitik beratkan kajian klinikal. Malah kajian dari 3rd party juga ada. Sebelum sesuatu product dipasarkan, para saintis Shaklee yang bukan calang-calang (memperolehi Nobble Prize) memang melakukan kajian demi kajian bagi memastikan product yang dikeluarkan PASTI BERKESAN, PASTI SELAMAT dan PASTI MESRA ALAM.


kandungan Vivix iaitu 4 bahan utama ini mempunyai khasiatnya yang tersendiri.

Image result for vivix

Bagaimana vivix dikatakan anti Penuaan?

Image result for vivix

Vivix bertindak dengan 4 mekanisma utama iaitu :

1. Membaiki dan melindungi sel DNA
2. Mengurangkan inflamasi
3. Meningkatkan penghasilan tenaga
4. Mengelakkan akumulasi protein AGE


Image result for vivix


ikuti testimoni puan Sabariah abdul rahman yang menjadikan vivix sebgai makanan tambahan bagi dirinya untuk kekal sihat dan awek muda.



TESTIMONI 42 : SABARIAH BINTI ABDUL RAHMAN
.

Assalamualaikum w.b.t.
Saya Sabariah binti Abdul Rahman, baru berusia 73 tahun dan mempunyai 4 orang anak (4 lagi telah tiada akibat keguguran ) serta 10 orang cucu.
.

Sejak remaja, saya sangat mementingkan aspek kesihatan dan apabila memasuki alam pekerjaan saya sangat berdisiplin dalam pengambilan suplemen dari pelbagai jenama. Alhamdulillah, sehingga kini saya tiada masalah kesihatan yang teruk melainkan sakit tulang belakang serta sedikit darah tinggi yang baru sahaja dikesan 3 minggu yang lepas.
.

Saya mengenali Shaklee di Malaysia semenjak saya masih bekerja di awal umur 30-an, kira-kira pada tahun 1980an. Sehiggalah saya menjadi pengguna tegar semenjak tahun 2012 apabila anak saya Azlinda Ismail mula berdaftar sebagai pengedar Shaklee. Saya bermula dengan Vivix, diikuti dengan SR Vita C, Collagen Powder, Ostematrix, OmegaGuard, Advanced Joint Health Tablet, Carotomax, GLA Complex, Garlic Complex dan beberapa jenis suplemen yang lain.
.

Sakit sendi yang saya alami semakin berkurang. Rasa berpasir dalam mata turut hilang dengan pengambilan suplemen ini secara konsisten. Saya juga tak menyangka, ramai kawan-kawan menegur jeragat di pipi semakin pudar dan sering berkongsi rahsianya.
.

Pada tahun 2014, saya berangkat sendirian ke Glasgow untuk melawat anak ketiga dan keluarga yang menyambung pengajian di sana. Penerbangan di awal pagi Hari Raya Aidilfitri membolehkan saya menyambut Aidilfitri di Malaysia, Dubai dan seterusnya di Glasgow! Saya tak lupa membawa Vivix sebagai keperluan utama, SR Vita C dan Omega Guard sebagai pelindung dari selesema memandangkan cuaca yang terlalu sejuk sepanjang masa di Scotland. Tambahan pula saya berada di sana selama hampir 6 bulan, dan saya sentiasa berharap diberikan kesihatan sepanjang pemergian saya.
.

Awal tahun 2015, Allah berikan saya kesihatan dan peluang untuk saya bercuti dengan anak-anak di Glenshee, bermain salji dan sledge walaupun pada usia begini. Vivix menjadikan saya muda dari dalaman dan itulah usaha saya supaya sentiasa sihat selain berdoa kepada Allah s.w.t.. Vivix mudah dibawa kemana sahaja, ringan dan kecil tetapi padat dengan semua keperluan!
.

Saya sayang Vivix.
Saya bersyukur diperkenalkan dengan Vivix dan suplemen lain.
Di usia begini, saya pastinya mahu meniti saki baki usia saya dengan sihat, supaya saya mudah beribadat dan tidak perlu hanya terlantar kesakitan. Pesanan saya, anda yang masih muda, jangan lupa menjaga kesihatan dan konsisten dalam pengambilan suplemen yang berkualiti. Tak lupa pada yang masih ada ibu bapa, elakkan mereka menderita kesakitan di hari-hari emas mereka.

Sekian wink emoticon Saya sayang Vivix





jadi kawan-kawan tidak perlu ragu-ragu lagi untuk mendapatkan vivix jika ada masalah kesihatan  atau penyakit-penyakit lain maupun untuk kembali kelihatan muda .Dapatkan vivix sekarang agar mampu  pulih dan sihat seperti biasa dan memiliki wajah awek muda tidak dimakan usia.. jangan tunggu-tunggu lagi ye..


untuk info lanjut tentang vivix boleh ke sini dan untuk penjimatan wang anda klik disini  .

Nak jimat dan ambil langkah bijak dalam belian vivix? hubungi saya ye, disini :



Sebarang pertanyaan,Tempahan dan Temujanji :
Call/ Whatsapp : 01120757343
Email : lovetinimade@gmail.com
FB : Hartini Zulaikha

Jika anda berada di sekitar negeri perlis anda boleh dapatkan supplemen shaklee dari saya  secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee area kangar dan beseri. 


Friday, April 8, 2016

Lebih sihat dan bertenaga untuk beribadah setelah kenal VIVIX

Assalamualaikum...

semoga teman-teman semua sihat didalam rahmat Allah s.w.t.

tahukah kawan-kawan Kesihatan yang baik amat penting agar kita dapat melakukan ibadah dan pekerjaan seharian kita maupun melakukan hobi kita dengan sempurna .

Kesihatan yang baik akan membawa erti yang besar jika sekali kita diuji dengan kesakitan.Ikuti kisah puan ini yang berikhtiar untuk sembuh dengan suplemen tambahan agar beliau dapat pergi menunaikan haji.




TESTIMONI 036: NORHANA BINTI HASHIM

Assalamualaikum...saya Norhana Binti Hashim, berumur 55 tahun, mempunyai 3 orang anak dan 5 orang cucu. Apabila kita sudah meningkat tua, macam-macam penyakit yang datang. Pertama sekali darah tinggi dan kolestrol tinggi. Kedua, batuk yang tidak baik berbulan-bulan. Makan bermacam-macam jenis ubat pun tak baik-baik sampai terpaksa pakai 4 pam. Selepas itu saya diserang sakit saraf sampai tak boleh berjalan. Masa tu anak-anak semua belajar di Universiti. Saya mesti kerja untuk membantu suami. Dah puas saya pergi ke hospital, masuk keluar HUKM.
..
Satu hari ada seorang hamba Allah menasihatkan saya makan suplemen (Vitamin) dan saya berjumpa satu jenama bernama Shaklee. Masa tu saya tidak kira dia mahal atau murah asalkan penyakit saya baik kerana saya hendak pergi mengerjakan haji. Dalam masa yang sama Allah anugerahkan 1 lagi penyakit , sebelah payudara saya keluar nanah dan darah. Yang tu paling mencabar diri saya dan juga anak-anak. Tetapi saya teruskan hajat saya untuk mengerjakan haji dengan membawa penyakit saya (darah tinggi, kolestrol tinggi, sakit saraf dan payudara bernanah). Saya terus makan suplemen shaklee. Bukan masa tu kita makan boleh baik serta merta, makan masa jugak, tapi setiap kali saya makan ada perubahan pada diri saya. Alhamdulillah, sekarang saya dah pulih dari semua penyakit yang saya alami sebelum ini. Saya juga sudah monopous selepas balik dari haji. Ramai wanita takut bila monopous. Alhamdulillah, saya dapat atasinya dengan memakan suplemen shaklee.
..
Suplemen shaklee betul-betul menunjukkan perubahan yang ketara dari kepala sampai ke kaki. Perubahannya sangat cepat dari dalaman sampai luaran. Suplement yang saya amalkan adalah Vivix, Collagen Powder Shaklee, Phytocol ST, Herblax, Alfalfa, DTX Complex. Saya bebas dari penyakit yang saya ada dulu. Saya bukan nak cantik, yang saya mahu kesihatan yang baik supaya saya boleh mengerjakan ibadat. Kalau kita sihat senanglah kita nak solat dan nak ke masjid, itu niat saya. Alhamdulillah Allah SWT telah mengkabulkan doa saya.






terbukti VIVIX dan suplemen shaklee yang lain mampu untuk memberi bonus kesihatan yang lebih baik untuk kita agar lebih mudah fokus untuk melakukan ibadah dan pekerjaan harian kita.


untuk mengetahui lanjut tentang vivix boleh ke sini ye dan ketahui manfaat vivix serta khasiatnya disini.

Jadi kawan-kawan tidak perlu ragu-ragu lagi untuk mendapatkan vivix jika ada masalah kesihatan atau kanser atau penyakit-penyakit lain.Dapatkan vivix sekarang agar mampu  pulih dan sihat seperti biasa. jangan tunggu-tunggu lagi ye..



Nak jimat dan ambil langkah bijak dalam belian vivix?hubungi saya ye, disini :




Sebarang pertanyaan,Tempahan dan Temujanji :
Call/ Whatsapp : 01120757343
Email : lovetinimade@gmail.com
FB : Hartini Zulaikha

Jika anda berada di sekitar negeri perlis anda boleh dapatkan supplemen shaklee dari saya  secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee area kangar dan beseri .

Pesakit SLE semakin pulih berikhtiar dengan suplemen tambahan

assalamualaikum....
alhamdulillah diberi nikmat iman dan ihsan dapat lagi bernafas di muka bumi yang indah ini..
alhamdulillah..

kawan-kawan masih ingat tentang penyakit SLE? alaaa pernah saya coretkan disini dulu..
kalau masih belum ingat pergi kat sini ye..cuba imbas kembali apa itu SLE ye..

SLE yang kita tahu ialah salah satu penyakit auto immune yang sukar untuk dikesan dari peringkat awal dan para doktor mengatakan pesakit SLE ini tidak mampu sembuh malah tidak akan baik sampai bila-bila.ketahui tanda-tanda penyakit ini.


Tahukah kawan-kawan ada pesakit SLE ini berikhtiar dengan makanan tambahan atau supplemen dari Shaklee untuk kembali sihat dan mampu untuk melakukan aktiviti harian seperti biasa?

Ye... memang ada dan ia memang terbukti VIVIX shaklee  mampu memperbaiki dan melambatkan kerosakan sel akibat radikal bebas dan sifat vivix yang anti radang membantu mereka untuk sembuh.




Antara testimoni pesakit SLE yang berikhtiar dengan suplemen dari shaklee







testimoni 1




testimoni 2


testimoni 3

Image result for punca sle

Alhamdulillah mereka sembuh setelah berikhtiar dengan vivix.
kenapa dengan VIVIX?

Ini kerana VIVIX kaya dengan RESVERATROL. Apa pulak resveratrol ni? 

Resveratrol ni adalah satu sebatian semulajadi yang ada dalam sesetengah tumbuhan , buah-buahan , biji , anggur, anggur dan produk yang diperolehi seperti wain merah. Resveratrol mempunyai polifenolik dan aktiviti antioksidan yang mana telah didapati berpotensi meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan dalam kajian makmal dari seluruh dunia. 

Di samping itu, ada penyelidikan makmal telah mendapati bahawa resveratrol melawan penuaan selular. Kajian ini juga mendapati bahawa resveratrol mengaktifkan pengawal selia genetik laluan panjang umur selular, yang mungkin mempunyai kesan positif ke atas DNA, kesihatan selular, dan metabolisme.

Tapi yang PALING ISTIMEWANYA vivix ni, ianya bukan setakat kaya dengan resveratrol tapi 10x lebih berkuasa daripada resveratrol. So boleh imagine la kenapa ramai pengguna memberi feedback yang positif apabila mengambil VIVIX sebagai makanan tambahan. 

Image result for vivix

jadi kawan-kawan tidak perlu ragu-ragu lagi untuk mendapatkan vivix jika ada masalah kesihatan atau kanser atau penyakit-penyakit lain.Dapatkan vivix sekarang agar mampu  pulih dan sihat seperti biasa. jangan tunggu lagi ye..

untuk info lanjut tentang vivix boleh ke sini dan untuk penjimatan wang anda klik disini  .

Nak jimat dan ambil langkah bijak dalam belian vivix?hubungi saya ye, disini :




Sebarang pertanyaan,Tempahan dan Temujanji :
Call/ Whatsapp : 01120757343
Email : lovetinimade@gmail.com
FB : Hartini Zulaikha

Jika anda berada di sekitar negeri perlis anda boleh dapatkan supplemen shaklee dari saya  secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee area kangar dan beseri. 


Thursday, April 7, 2016

Testimoni sembuh Stroke dengan supplemen shaklee



Image result for stroke symptoms

Stroke adalah salah satu penyakit kronik dan merupakan salah satu pembunuh senyap yang  dihidapi oleh masyarat maju sekarang. Di malaysia stroke merupakan penyakit ke 3 tertinggi yang bisa membawa kepada kematian.
Ketahui punca-punca stroke dari awal  agar kita dapat mengelak atau mencegah dari terkena tempias penyakit ini. 

Mengetahui punca stroke boleh membantu kita umtuk mengelakkan dari berisiko untuk mendapat stroke. Namun bagi mereka atau kawan-kawan yang menghidapi penyakit ini jangan mudah berputus asa untuk mencari penawar mahupun rawatan alternatif atau makanan tambahan untuk kembali pulih dan sembuh seperti biasa.


Makanan tambahan? Ye  makanan tambahan atau supplemen juga mampu untuk membantu mereka yang terkena stroke untuk kembali pulih seperti sediakala.


Mari kita lihat   testimoni mereka yang berikhtiar dengan supplemen shaklee untuk kembali pulih seperti sediakala :






Testimoni 1



Testimoni 2



Testimoni 3



Testimoni 4



kawan -kawan juga boleh  baca testimoni sembuh dari stroke disini ye.


Mereka yang sembuh ini telah berikhtiar dengan suplemen shaklee iaitu VIVIX yang mempunyai banyak khasiat nya yang tersendiri. Ketahui khasiat Vivix disini. kawan-kawan juga boleh dapatkan info supplemen atau makanan tambahan untuk stroke disini ye.


jadi kawan-kawan tidak perlu ragu-ragu lagi untuk mendapatkan vivix jika ada masalah kesihatan atau penyakit-penyakit lain.Dapatkan vivix sekarang agar mampu  pulih dan sihat seperti biasa. jangan tunggu lagi ye..

Ini antara anggaran kos perubatan penyakit-penyakit kronik pada hari ini dan sudah pastinya kos ini dijangka akan meningkat lagi mengikut peredaran masa pada masa akan datang.Jadi fikirkan dan ambil langkah bijak. Sihat dan sembuh berjimat dengan VIVIX.




oh ye mari kita tonton video ini juga: Alhamdulillah abg ni sembuh dari stroke dengan beriktiar dengan supplemen shaklee.





Nak jimat dan ambil langkah bijak dalam belian VIVIX twin pack?hubungi saya ye, disini  


Sebarang pertanyaan,Tempahan dan Temujanji :
Call/ Whatsapp : 01120757343
Email : lovetinimade@gmail.com
FB : Hartini Zulaikha

Jika anda berada di sekitar negeri perlis anda boleh dapatkan supplemen shaklee dari saya  secara COD ini kerana saya adalah Pengedar Sah Shaklee area kangar dan beseri.